Компанія Jacobs Entertainment оголосила про додаткові інвестиції у розмірі 130 мільйонів доларів для розширення J Resort, що знаменує новий етап масштабного проєкту реконструкції в центрі Ріно. План розвитку передбачає створення фестивального майданчика, люксових об’єктів та житлових приміщень.
Нова ера розваг та розкоші у серці міста
Центральним елементом проєкту стане Festival Grounds у J Resort – відкритий простір площею 10 акрів, розташований між вулицями Норт-Арлінгтон та Ралстон. Це перший у центрі Ріно спеціалізований майданчик для проведення фестивалів просто неба, здатний прийняти до 15 000 відвідувачів одночасно.
Очікується, що фестивальний майданчик вартістю 5 мільйонів доларів суттєво розширить розважальні можливості J Resort, спираючись на успіх концертної серії Glow Plaza. Планується проведення понад 40 заходів щороку, які можуть привабити від 150 000 до 200 000 відвідувачів протягом літнього сезону.
Для керування розширеною програмою розваг просто неба Jacobs Entertainment уклала п’ятирічну угоду з JMF Presents, відомим західноамериканським продюсером концертів та фестивалів. Джонатан Булвер, регіональний віце-президент Jacobs Entertainment, повідомив про додаткові вдосконалення: “Проєкт включає новий головний вхід з Вест-4-ї вулиці та 20-футову скульптуру, нещодавно замовлену в Італії у скульптора Річарда Ердмана”.
Будівництво північного розширення розпочнеться у січні 2025 року. Цей етап також передбачає створення нових паркувальних зон, додаткових ігрових просторів та закладу харчування. Особливою родзинкою стане “Rolling Art” – бенкетна зала на 400 місць, де буде представлена приватна колекція європейських спортивних автомобілів генерального директора Джеффа Джейкобса вартістю понад 50 мільйонів доларів, включаючи легендарні суперкари Ferrari.
Західне розширення комплексу передбачає створення бенкетної зали на 800 місць, спа-центру та басейну на даху з можливістю використання як у приміщенні, так і просто неба. З 1 січня 2025 року розпочнеться оренда приміщень у новому житловому комплексі 245 North Arlington, який пропонуватиме 60 квартир різних конфігурацій: студії, однокімнатні та двокімнатні помешкання.
Перші мешканці зможуть заселитися вже з 1 березня. Хоча 60 квартир не повністю компенсують сотні мотельних номерів, знесених під час попередніх етапів реконструкції, Джейкобс оптимістично налаштований щодо залучення додаткових інвестицій обсягом понад 200 мільйонів доларів для реалізації житлових та комерційних проєктів уздовж Вест-Секонд та Вест-Фіфт стріт.
Генеральний директор Джефф Джейкобс підтвердив, що компанія вже інвестувала 400 мільйонів доларів у проєкт у центрі Ріно, а з додатковими 130 мільйонами загальний обсяг інвестицій сягне майже 550 мільйонів. Це доповнює 300 мільйонів, витрачених під час першого етапу трансформації J Resort, який включав придбання та знесення кількох занедбаних об’єктів навколо Вест-Форт стріт.
Довгострокові плани Джейкобса передбачають інвестування 1 мільярда доларів у район Reno Neon Line з метою відродження території та перетворення її на першокласне місце для місцевих мешканців та туристів. У межах цієї ініціативи Jacobs Entertainment придбала такі об’єкти, як Bonanza Inn та найстаріший будинок Ріно, який було продано за 1 долар із збереженням землі для подальшого розвитку.